RK. Parochie Oud-Geleen home - welkom bij onze parochie

Welkom bij de oudste parochie van Geleen. U kunt hier informatie inwinnen over de tijden van de diensten, berichten en nieuws, ons kerkhof aan de Van Banninglaan, hoe u contact kunt opnemen, enz.

OVERVIEW

The web site parochie-oudgeleen.nl presently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have parsed thirteen pages inside the web site parochie-oudgeleen.nl and found one website referencing parochie-oudgeleen.nl.

PAROCHIE-OUDGELEEN.NL TRAFFIC

The web site parochie-oudgeleen.nl is seeing a alternation levels of traffic through the year.
Traffic for parochie-oudgeleen.nl

Traffic ranking (by month) for parochie-oudgeleen.nl

Traffic ranking by day of the week for parochie-oudgeleen.nl

LINKS TO PAROCHIE-OUDGELEEN.NL

WHAT DOES PAROCHIE-OUDGELEEN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parochie-oudgeleen.nl Mobile Screenshot of parochie-oudgeleen.nl Tablet Screenshot of parochie-oudgeleen.nl

PAROCHIE-OUDGELEEN.NL SERVER

Our crawlers found that the main page on parochie-oudgeleen.nl took six hundred and eighty-eight milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider parochie-oudgeleen.nl not secure.
81.169.145.145

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that parochie-oudgeleen.nl is implementing the Apache/2.4.33 (Unix) server.

RK. Parochie Oud-Geleen home - welkom bij onze parochie

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following on the web page, "Welkom bij de parochie! Met deze website willen wij u informeren over de parochiekerk, het interieur van de kerk, het zangkoor, de diverse werkgroepen en over een contactopname." I noticed that the web site said " De Marcellinus en Petrus kerk is voorzien van een ringleiding in het middenschip." They also said " Hierdoor kunnen bezoekers met een hoorapparaat de diensten en vieringen goed volgen. Voor informatie over het kerkhof bekijk onze website www. Wij zijn u zeer erkentelijk voor dit bezoek en hopen dat u vindt wat u zoekt." The meta header had website as the first optimized keyword. This keyword is followed by parochie, informatie, and marcellinus which isn't as important as website. The other words parochie-oudgeleen.nl uses is petrus. oud-geleen is included and could not be viewed by search engines.

SEE SIMILAR BUSINESSES

Parochie Pellenberg homepage

In het landelijke Pellenberg,. Een dorp met een actief gemeenschapsleven. U kan bij ons terecht op dinsdag van 20u tot 22u.

Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord Parochie Sevenum, Kronenberg Evertsoord

Parochie Sevenum, Kronenberg and Evertsoord. De zusters Maria Stella Matutina. De uitnodiging zal volgen via de coördinatoren van de werkgroepen. U kunt zich dan via de coördinator aanmelden. Door mee te helpen met collecteren.

R.K. Parochie Sint Maarten Goed nieuws

Voltooid leven, lezing van Kardinaal W. Meester Eckhart, lezing en tekststudie.

Parochiefederatie Berlaar - Welkom

Gevormd, en nu? Parochieblad Kerk and Leven. Er werd uiteindelijk een mooi bedrag ingezameld van 532,35. Zondag 18 maart 2018 overhandigen we dit bedrag. Aan Zuster Monique en Ludwine. Samen met een aantal producten.

RK. Parochie Sint Norbertus

Wilt u meer weten over het beleid. Gericht op de toekomst van de parochiegemeenschap? Hierover leest u meer op. Onze toekomst en onze droom. Vanaf 1 april 2017 Parochie Heilige Augustinus. Vanaf 1 april 2017 kunt u terecht voor informatie op onze nieuwe website. Alle parochianen van Berlicum en Middelrode wo.